دوست عزیز و کاربر گرامی، در راستای استفاده بهینه از خدمات مجموعه هایاپل، لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به وبسایت هایاپل در هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و هرگونه تعامل با این مجموعه اعم از خرید کالا، ثبت هرگونه سفارش و یا دریافت خدمات به هر نحو، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کامل شرایط و قوانین این مجموعه است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه فعالیت های مجموعه هایاپل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از این وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
قوانین و شرایط خرید از هایاپل
1 – با توجه به شرایط بازار و نوسانات و بی ثباتی نرخ ارز، در شرایط حاظر امکان تغییر سفارش یا کنسل کردن آن وجود ندارد، لذا خواهشمند است قبل از نهایی کردن سفارش با بخش فروش، و پرداخت نهایی یا واریز پیش پرداخت، از صحت ثبت سفارش خود اطمینان حاصل کنید.
2 – تمامی اطلاعات ، تصاویر و مشخصات کالاها به همراه قیمتهای آنها در سایت توسط نیروی انسانی ثبت میگردند لذا احتمال اشکال وجود دارد. در صورت وجود هرگونه اشکال در درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت “هایاپل”، حق بی اثر نمودن سفارش و یا خرید انجام شده برای “هایاپل” محفوظ بوده و در صورت وجود مغایرت در مشخصات کالاها مرجع مورد استناد سایت اصلی تولید کننده کالا میباشد.
3 – خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش ویا خرید کالا، مواردی را که از نظر مشخصات ظاهری ویا کانفیگ سخت افزاری دارای اهمیت ویژه است، با سایت اصلی شرکت سازنده کالا چک کرده، ویا ازطریق ارسال تیکت برای واحد فروش، از مشخصات مورد نظر خود اطمینان حاصل کند. مجموعه “هایاپل” تلاش کرده است اطلاعات، مشخصات و تصاویر کالاها دقیق و مطابق با اطلاعات شرکت سازنده باشد، ولی وجود اشکال و مغایرت غیر عمد و تصادفی کاملا محمتل است.
همچنین با توجه به تولید سری، ورژن و رنگبندی های مختلف از یک نوع کالا توسط شرکت سازنده، ممکن است در مواردی تصویر و یا مشخصات نمایش داده شده برای کالایی خاص دچار اشتباه و اختلاف باشد. لذا مجموعه “هایاپل” در مورد نقایص احتمالی و غیرعمد در مشخصات کالاها هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.
4 – خریدار موظف است قبل از انتخاب نوع گارانتی، با مراجعه به سایت اصلی شرکت ارائه دهنده سرویس، ازشرایط شرکت گارانتی کننده اطمینان حاصل کند.
5 – خریدار موظف و متعهد است سفارش خود را در هنگام دریافت از نماینده مجموعه، پیک و یا شرکت حمل و نقل، به طور دقیق با مندرجات فاکتور و مشخصات کالاها مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سفارش، کسری لوازم جانبی و همراه، و یا مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری (از قبیل شکستگی، له شدگی و …) از دریافت سفارش خودداری نماید.
6 – بدیهی است دریافت کالا یا استفاده از آن به هرنحو، به منزله تایید صحت و کامل بودن سفارش و تایید سلامت ظاهری کالا میباشد، و پس از آن طرح هرگونه ادعایی مبنی بر وجود اشکال و ایراد ظاهری در سفارش به هیچ عنوان مورد قبول مجموعه نمیباشد.
7 – کلیه سفارشات تایید شده در وبسایت “هایاپل” در همان روز و یا اولین روز کاری پس از آن ارسال میشود.
8 – در صورتیکه آدرس، کد ملی و یا شماره های تماس سفارش دهنده کالا ناقص باشد، سفارش شما ارسال نخواهد شد.
9 – در شرایط خاص با توجه به نوسانات موجودی کالا در بازار و یا کمبود موجودی کالا در انبار، ممکن است سفارش شما موجود نباشد، در این صورت جهت جایگزین کردن کالایی مطابق نظر شما و یا عودت وجه پرداختی شما واحد فروش مجموعه حتما با شما تماس گرفته و هماهنگی صورت میگیرد.
10 – مجموعه “هایاپل” تنها مسئول ارسال سفارشات تایید شده و پرداخت شده توسط خریدار است. در صورت عدم تایید نهایی سفارش و یا عدم واریز وجه کالای سفارشی توسط خریدار، سفارش بصورت یکطرفه توسط سیستم حذف میگردد.
همچنین “هایاپل” مسئول تحویل کالا با لوازم همراه کارخانه سازنده میباشد و در صورتیکه درایور راه انداز به همراه دستگاه وجود نداشت، تهیه و دانلود آن کاملا برعهده خریدار است.
11 – خدمات پس از فروش کالاهایی که دارای گارانتی شرکت های ایرانی هستند، کاملا برعهده شرکت گارانتی کننده بوده و “هایاپل” تنها فروشنده کالاست، همچنین کالاهای بدون گارانتی و یا با گارانتی بین الملل شامل هیچگونه خدمات پس از فروش و یا خدمات گارانتی در ایران نمیباشد.
12 – کالاهای خریداری شده از “هایاپل” (باگارنتی بین الملل و بدون گارانتی شرکت های داخلی) دارای 7 روز مهلت تست از تاریخ صدور فاکتور میباشد، و درصورت وجود اشکال فنی سخت افزاری، در صورت لزوم و به تشخیص کارشناسان فنی این مجموعه برای شما تعویض میشوند.
13 – با توجه به لزوم تایید صحت مشخصات ظاهری کالا توسط خریدار هنگام دریافت سفارش، پس از تحویل کالا هیچگونه اشکال فیزیکی و ظاهری (از قبیل شکستگی، له شدگی و …) و یا اشکالات احتمالی نرم افزاری، شامل مهلت تست نمیباشد.
14 – هزینه ارسال کالا و حمل بین شهری بصورت پس کرایه در مقصد از خریدار یا سفارش دهنده کالا اخذ میگردد.
15 – هزینه پیک تهران کاملا برعهده خریدار بوده و در محل از خریدار یا سفارش دهنده اخذ میگردد.
16 – “هایاپل” به نمایندگی از خریدار، مسئولیت تحویل سفارش به شرکت های حمل و نقل کالا واخذ رسید را بر عهده دارد، و پس از تحویل کالا به شرکت های حمل، کلیه مسئولیت ها (از قبیل تاخیر در ارسال، مفقودی بار، خسارتهای احتمالی به کالا و …) برعهده شرکت های شرکت حمل و نقل بوده و پیگیری موارد ذکر شده برعهده خریدار است.
17 – در مورد بسته بندی سفارشات برای ارسال، مجموعه هایاپل همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات را در نهایت صحت و سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بستهبندی دقیق، ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.