تذکر : جهت پیگیری کامل خرید و سفارشات خود، حتما قبل از ثبت سفارش و یا انجام هرگونه عملیات، درسایت ثبت نام کنید. گروه "های اپل" تلاش کرده است اطلاعات کالاها دقیق و مطابق با اطلاعات شرکت سازنده باشد، ولی وجود اشکال در مشخصات کالاها محتمل میباشد، از این رو "های اپل" در مورد اشتباهات احتمالی در مشخصات کالاها هیچ مسولیتی را نمی پذیرد.
تذکر : جهت پیگیری کامل خرید و سفارشات خود، حتما قبل از ثبت سفارش و یا انجام هرگونه عملیات، درسایت ثبت نام کنید.
"لذا خواهشمند است قبل از خرید برای دریافت اطلاعات دقیقتر به سایت سازندگان دستگاه مراجعه فرمایید"
انتخاب کالا :
در صورتیکه کالای مورد نظر شما در سایت وجود نداشت و یا شما نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از پنل "درخواست قیمت کالا"، لیست سفارش خود را ثبت فرمائید تا کارشناسان فروش "های اپل" در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ دهند. برای پیگیری سفارشات و یا درخواستهای خود پس از لاگین کردن و ورود به حساب کاربری در سایت، پنل مربوطه را انتخاب فرمائید.
شرایط خرید :
1. خریدار موظف و متعهد میباشد سفارش خود را در هنگام دریافت از نماینده سایت، پیک و یا شرکت حمل و نقل با مندرجات فاکتور مطابقت داده و در صورت وجود هر گونه مغایرت و یا ایراد فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، له شدگی و ... ) از دریافت سفارش خودداری نماید. بدیهی است پس از تحویل کالا هیچ گونه اشکال و ایراد ظاهری مورد قبول نمیباشد. 2. هزینه ارسال کالا از "های اپل" به شرکت حمل و نقل در تهران در این فاکتور درج شده که مبلغ تقریبی و میانگین میباشد و هزینه بین شهری در مقصد اخذ میگردد. هزینه پیک تهران بر عهده خریدار میباشد و در محل اخذ میگردد. 3. کلیه سفارشات تایید شده در سایت در همان روز و یا در اولین روز کاری پس از آن ارسال میگردند. در صورتیکه آدرس ، کد ملی و شماره تماسهای شما ناقص باشد سفارش شما ارسال نمیگردد. در شرایط خاص بازار و یا موجودی انبار ممکن است سفارش شما موجود نباشد ، در این صورت جهت کالای جایگزین و یا عودت وجه با شما هماهنگی صورت میگیرد. 4. قیمت های مندرج در این سفارش قیمت روز "های اپل" و مورد تایید خریدار بوده و نوسانات قیمت هیچ تاثیری در این سفارش نخواهد داشت. 5. مجموعه "های اپل" مسئول ارسال سفارشات تایید و پرداخت شده میباشد. در غیر این صورت بلافاصله سفارش شما به صورت یکطرفه توسط سیستم حذف میگردد. همچنین "های اپل" مسئول تحویل کالا با لوازم همراه کارخانه سازنده میباشد و در صورتیکه درایور راه انداز به همراه دستگاه وجود نداشت، تهیه و یا دانلود آن بر عهده خریدار میباشد. 6. گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و "های اپل" فقط فروشنده کالا میباشد. همچنین کالاهای بدون گارانتی و یا با گارانتی بین الملل شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران نمیباشند. 7. کلیه کالاهای خریداری شده از "های اپل" (با گارانتی بین الملل یا گارانتی شرکتهای داخلی) دارای 7 روز مهلت تست از تاریخ فاکتور می باشند و در صورت وجود اشکال فنی سخت افزاری، در صورت لزوم و به تشخیص کارشناسان این مرکز برای شما تعویض می شوند و پس از آن هر گونه خدمات بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد. با توجه به لزوم تحویل ظاهری کالا توسط خریدار ، بدیهی است پس از تحویل هیچ گونه اشکال فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، له شدگی و ... ) و اشکال نرم افزاری شامل مهلت تست نمیباشد. 8. "های اپل" به نمایندگی از خریدار مسئولیت تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل و اخذ رسید را بر عهده دارد و پس از آن کلیه مسئولیت ها ( از قبیل تاخیر در ارسال، مفقودی بار، خسارتهای احتمالی و ... ) بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد و پیگیری موارد ذکر شده بر عهده خریدار میباشد.
درخواست پیش فاکتور :
1. روش اول : در صورتیکه شما سفارش خود را ثبت فرمائید و فقط آنرا تایید نمائید و پرداختی برای آن انجام ندهید این سفارش به عنوان پیش فاکتور در سیستم ذخیره میشود که به مدت 24 ساعت دارای اعتبار میباشد. یعنی کاربر میتواند تا 24 ساعت بعد نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. همچنین سفارش و یا پیش فاکتور ثبت شده در سیستم در پنل کاربری کاربران نمایش داده میشود و میتوان با کلیک بر روی گزینه "نمایش" آنرا چاپ کرد همچنین پس از هر نوع ثبت در سیستم یک ایمیل برای کاربر ارسال میگردد که حاوی اطلاعات سفارش یا پیش فاکتور میباشد. 2. روش دوم : استفاده از پنل درخواست قیمت میباشد که کاربر میتواند درخواست خود مبنی بر خرید کالا با توضیحات مربوطه را ثبت فرماید که پس از ثبت توسط سیستم و کارشناسان پاسخ داده میشود. این درخواست ها نیز به مدت 24 ساعت دارای اعتبار میباشند که در این مدت کاربر میتواند با مراجعه به پنل کاربری خود و کلیک بر روی گزینه "تبدیل پیش فاکتور به سفارش" اقدام به ثبت سفارش و پرداخت آن نماید. در این روش نیز اطلاعات درخواست ها و سفارشات برای کاربر ایمیل میشود.
2. روش دوم : استفاده از پنل درخواست قیمت میباشد که کاربر میتواند درخواست خود مبنی بر خرید کالا با توضیحات مربوطه را ثبت فرماید که پس از ثبت توسط سیستم و کارشناسان پاسخ داده میشود. این درخواست ها نیز به مدت 24 ساعت دارای اعتبار میباشند که در این مدت کاربر میتواند با مراجعه به پنل کاربری خود و کلیک بر روی گزینه "تبدیل پیش فاکتور به سفارش" اقدام به ثبت سفارش و پرداخت آن نماید. در این روش نیز اطلاعات درخواست ها و سفارشات برای کاربر ایمیل میشود.
سفارش کالا :
1. استفاده از سبد کالا : در صورتیکه کالای مورد نظر شما در لیست کالاهای سایت وجود داشت، شما میتوانید با انتخاب گزینه "اضافه به سبد کالا" اقدام به خرید نمایید. 2. استفاده از پنل درخواست قیمت کالا : در صورتیکه کالای مورد نظر شما در سایت وجود نداشت و یا شما نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از پنل "درخواست قیمت کالا"، لیست سفارش خود را ثبت فرمائید تا کارشناسان فروش "های اپل" در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ دهند. جهت پیگیری درخواستهای خود پس از لاگین کردن و ورود به حساب کاربری در سایت، به "پنل درخواست ها و تیکت ها" مراجعه فرمائید. پس از پاسخگوئی به درخواست، شما می توانید همه درخواست یا قسمتی از آن را به سفارش (صدور فاکتور) تبدیل کنید. 3. استفاده از پنل پرداخت : در صورتیکه در مورد قیمت کالای مورد نظر خود با واحد فروش هماهنگ کرده اید و یا می خواهید وجهی به حسابهای "های اپل" واریز نمائید، شما میتوانید پس از لاگین کردن و ورود به حساب کاربری در سایت بر روی آیکونهای "پرداخت آنلاین" یا "ثبت واریز بانکی" داخل پنل کاربری خود کلیک کرده و مبلغ مورد نظر را به صورت پرداخت آنلاین یا واریز بانکی پرداخت نمائید و پس از ثبت اطلاعات پرداختی در قسمت توضیحات آن سفارش خود را به طور کامل ثبت فرمائید.
3. استفاده از پنل پرداخت : در صورتیکه در مورد قیمت کالای مورد نظر خود با واحد فروش هماهنگ کرده اید و یا می خواهید وجهی به حسابهای "های اپل" واریز نمائید، شما میتوانید پس از لاگین کردن و ورود به حساب کاربری در سایت بر روی آیکونهای "پرداخت آنلاین" یا "ثبت واریز بانکی" داخل پنل کاربری خود کلیک کرده و مبلغ مورد نظر را به صورت پرداخت آنلاین یا واریز بانکی پرداخت نمائید و پس از ثبت اطلاعات پرداختی در قسمت توضیحات آن سفارش خود را به طور کامل ثبت فرمائید.
ارسال کالا :
• سفارشات شهرستان : مجموعه "های اپل" سفارشات را توسط شرکتهای حمل و نقل از جمله تیپاکس ، پست ، باربری ، هواپیمائی و ... برای شما ارسال می کند. کلیه سفارشات تایید شده در همان روز و یا در اولین روز کاری پس از آن ارسال میگردد • سفارشات تهران : در صورتیکه شما ساکن تهران باشید پس از ثبت سفارش جهت ارسال کالا با شما تماس گرفته میشود. چنانچه این تماس به هر علتی انجام نشد حتماً با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است تاخیرات احتمالی از طرف شرکتهای حمل و نقل در مورد زمان تحویل کالا به خریدار به عهده شرکت حمل و نقل میباشد. هزینه ارسال کالا در "های اپل" بر عهده خریدار میباشد. خریدار در هنگام ثبت سفارش و پس از انتخاب کالا میتواند نحوه و نوع ارسال سفارش خود را مشخص نماید ( از جمله پست ، تیپاکس ، باربری و ... ) و پس از انتخاب نوع ارسال کالا هزینه آن نمایش داده میشود که به جمع فاکتور خریدار اضافه میگردد. پس از آن در صورت تمایل خریدار میتواند سفارش خود را تایید کرده و وجه سفارش و هزینه حمل آن را پرداخت نماید. لازم به ذکر است به غیر از قیمت کالا و هزینه ارسال آن هیچ نوع هزینه ای بر عهده خریدار نمیباشد.
لازم به ذکر است به غیر از قیمت کالا و هزینه ارسال آن هیچ نوع هزینه ای بر عهده خریدار نمیباشد.
بازپرداخت وجه و انصراف از ارسال کالا :
در صورتیکه به هر دلیلی پس از واریز وجه و قبل از ارسال کالا از خرید منصرف شدید، درخواست بازپرداخت وجه خود را به صورت مکتوب در سایت ثبت نمائید تا سفارش شما کنسل شده و مبلغ واریزی شما به حساب شما عودت داده شود.
تذکر : طبق قانون تجارت الکترونیک در سفارشات از راه دور مصرف کننده میتواند تا هفت روز کاری نسبت به بازگرداندن کالا به مرکز خرید اقدام نماید و وجه خود را بدون اخذ هیچ گونه کسوراتی دریافت نماید. لازم به ذکر است هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد و خریدار از کالای فوق استفاده نکرده باشد.